SWAP

Jelentkeztem Kashaya SWAP játékára áprilisban. A játék témája a nyár, tenger, napsütés .... ennek megfelelően kellett összeállítani a színeket. A meglepetés csomagnak tartalmaznia kellett egy szép képeslapot, valamilyen frissítőt, egy ékszert (természetesen;) ), egy játékot, ami a strandon lefoglal és egy tetszőleges meglepetést.
Én múlt héten kedden útjára indítottam a kis csomagot Perlchen-nek, Franciaországba.
A mai napig nagyon izgultam, hogy épségben megérkezik e a csomag .... és persze, hogy tetszik e majd :)
Ma kaptam egy e-mailt Perlchentől, amiben leírja, hogy megkapta és tetszik neki az összeállított meglepetés csomagom:

A meglepetések összképe


és az ékszer közelebbről, részletesebben

4 megjegyzés:

Berjo írta...

Nagyon szép összeállítást készítettél, nem is csodálom, hogy tetszik!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Szuper csomagocska!

Kata írta...

Meseszépséges!!!!!!

N Zsuzsa írta...

Kitettél magadért alaposan! Szép meglepetés, szívet melengető!!