Kreatív blogger


Nikoltól kaptam ezt a díjat! Köszönöm szépen!!!!

Ahogy látom, 7 jellemzőt kell írnom magamról:
1. Egyre feledékenyebb vagyok
2. Elkezdtem fogyózni ismét :) , de most ezt nem érzem kényszernek, mint máskor
3. Meglepő, de újabban hidegen hagynak az édességek, még a legkedvencebb marcipán kenyér is ( ez jól jön a figyózás terén )
4. Egyre jobban és mindennél jobban vágyom arra, hogy legyen egy lakásunk
5. Van jogsim, de valahogy nem merek vezetni :(
6. Eléggé határozatlan vagyok
7. és önbizalom hiányban szenvedek

Jelöltjeim:

Szabályok:
  • kiteszem a logót a blogomba
  • belinkelem azt a személyt, akitől kaptam
  • megnevezek 5 blogot
  • belinkelem a blogokat
  • üzenetet hagyok a kiválasztott személyeknek.

4 megjegyzés:

bandrea írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám!!!! Én már tavaly írtam magamról!!!!

Quienlodira írta...

Felicidades, por que tu lo vales!!
Saludos

Hermann Ildikó írta...

Köszi kedves Juli! nagyon aranyos vagy, hogy rám gondoltál, tavaly már én is írtam magamról a kipécézés kapcsán, de azért összeszedek még 1-2 gondolatot! puszi

Manka írta...

Köszi Juli!
Örülök hogy rám is gondoltál, én is írok majd magamról ismételten, amint időm engedi! Még1x köszi!