Megnyitottam!



Sziasztok!

Végre sikerült elkészítenem oktató anyagomat a bogyó horgolásról! Ennek az anyagnak és a saját mintáimnak nyitottam egy boltot a Meskán azoknak a gyöngyösöknek, akik szeretnének bogyózni, de valami miatt nem tudnak eljönni hozzám. Pl nagy büszkeségem Melinda, aki Izraelből keresett meg, hogy nem tud eljönni hozzám :) de szeretne megtanulni bogyót horgolni. A leírásom alapján nagyon szépen megtanulta a technikát!
A boltomba már feltöltöttem az oktató anyagot és 3 saját mintát. Igyekszem minél több színes mintát feltölteni, hogy lehessen válogatni :)
Boltom megtekintéséhez katt a fenti bogyókámra :)

3 megjegyzés:

nusman írta...

De szuper! Köszönöm! Gyorsan meg is rendeltem!

Lerika írta...

Köszönöm szépen az oktató anyagot, nekem kb másodjára már ment is. Sokat segített a fotósorozat. Jó tanács: 9/0-s gyönggyel sokkal könnyebb megtanulni.:-)))

Lerika írta...

Ja, majd elfelejtettem, nem árt előtte tudni a sima gyöngyhurka horgolását!!! Jó munkát mindenkinek!:-))