Cserebere ajándékom Nirotól

Dia cserebere játékában Niro készített nekem meglepetést.
Már tervezgettem, hogy én is kipróbálom magam a gyöngydoboz fűzésben, mert ugye dobozmániás vagyok :) .... Az első dobozkámat nem én fűzöm meg, mert ma hozott a postás nekem egy meglepi csomagot és egy gyönyörű kis dobozkát rejtett, meg egy csoki karkötőt bonbon díszítéssel :)
Még soha nem láttam " élőben" gyöngydobozkát. Képen látni, hogy szépségesek, de kézben tartva.... Nagyon szuper ! Úgyhogy lesznek kistestvérei a meglepetésemnek :)))
Niro! Köszönöm szépen mindkét ajándékot!!!!!!



8 megjegyzés:

Krisziz írta...

Gyönyörű ajándékot kaptál!!

Ibolya írta...

Hű de szépséges dobozka!

Ági mama írta...

Gyönyörű ajándékot kaptál!!!

Hobbi-Tünde írta...

Nagyon szép dobozkát kaptál!!!

http://nathe1972perles.canalblog.com írta...

magnifique ! j'adore !

Beuzeling írta...

Waaa super beau!!! Magnifique! Very Beautiful!!

Névtelen írta...

Huh, ez tényleg szenzációs! :o) Nagy gratula az ajándékhoz. :o) Valamikor én is próbálkoztam a gyöngyfűzéssel, de nem volt elég szapora... szóval sokat dolgoztam rajt, és nem lett belőle óriási méretű valami és az frusztrált nagyon! ;D ... Te viszon gyönyörű dolgokat készítesz. :o)

MartaCoimbra írta...

Beautiful work!