AranybarnaKék füli

Nagyon szerettem fűzni :-)


14 megjegyzés:

Babra írta...

Jajj Juci ez nagyon szépséges, tuti elviszik!!!

Ági mama írta...

Én meg nagyon szeretem nézni! annyira szép!!!!

Arduinna írta...

nagyon helyes ez a fülike!

Juli írta...

Kösziiiii Lányok!!!!! :)

Roberta írta...

Gyönyörű ez a füli, a színéért meg teljesen odavagyok, telitalálat:-))) Gratulálok!

Teca írta...

nagyon nagyon tetszik!!!!

Vadnainé Almási Mária írta...

Fantasztikus jól néz ki! Nekem is nagyon tetszik:)

Krisziz írta...

Hűűűűűű Juci....ez csudajólnézki!:-))
Hűűűűűű de ügyi vagy!!!!

Beödőkné Mónika írta...

Nagyon gyönyörű lett! Tök jók a színek is! Igazán tetszik.

Valerie írta...

Nagyon szep lett!

Bandrea's Beads írta...

Nagyon jól néz ki! Szeretem a kéket!!!

Babra írta...

Játék a blogomban! Neked:D Kukk be!

Névtelen írta...

Szuper ez a fülcsi! :) És micsoda szép kék!!! :)

Kiscsillag írta...

Nagyon szép ez a füli! Egyszerűen imádom!!