MiMo

Újabb díjat kaptam Quienlodira-tól és Yvytől. Köszönöm szépen ezt a különleges díjat!
Másokhoz hasonlóan spanyol tudásom nulla és a webfordító nekem is értelmetlen blablát írt ki. Mona blogjában láttam, hogy a díj tovább adása mellett, most 8 vágyamat kell leírnom.
Sokszor vagyok úgy dolgokkal, hogy jajjj, de jó lenne ez, vagy most azt szeretném magamnak....de ezek nem igazi vágyak... Még nem is volt arra példa, hogy "össze gyülytsem egy helyre a vágyaim".

Itt az idelye:
1. mikor a kisfiam még a hasamban volt, megszokta, hogy a lábfejét befle tartja, nagyon szeretném, ha ez helyre jönne.
2. nagyon szeretném, ha egyszer lenne egy saját lakásunk,
3. szeretnék nyugalomban élni, minden stressztől mentesen,
4. jó lenne ha külsőleg megint olyan lehetnék, mint a terhességem előtt...hát, maradt egy kis felesleg, de már dolgozom a probléma megoldásán :)
5. jó lenne ha legalább egy barátom a közelemben lenne,
6. megvan mindenünk, amire szükségünk van, de jó lenne, ha egy kicsivel több jutna mindenre,
7. szeretnék egészségesen, megértésben élni a családommal,
8. szeretném, ha a páromnak lenne elég akarat ereje ahhoz, hogy leszokjon a dohányzásról!


A jelöltjeim:

8 megjegyzés:

Krisziz írta...

Köszi Juci!!!!!!!!

Maya írta...

Aranyos vagy, hogy gondoltál rám, gyüjtöm a kivánságaimat :-)

Tiszi írta...

Köszönöm Juci! :)

Kndla's írta...

Congratulation! Your blog is fantastic!

Névtelen írta...

Teljesüljön minél több a kívánságaid közül!!! :)))
Nagyon szép lett a blogod új ruhája!!! :)

Yvy írta...

Szia Juci látom megelőztek,de én is meglepnélek ezzel a díjjal!!!!

Évi írta...

Köszönöm Juci, hogy gondoltál rám!

Brigi írta...

Hálásan köszönöm, hogy eszedbe jutottam!!!!