Hétvégi horgolósdi :)

Sziasztok!
Most már kicsit beőszülnek a mintáim :) Ez már a 18. szerzeményem.
Igaz, hogy nem kerek szám és nincs évfordulóm, sem 100. bejegyzésem /már túl léptem:) /
De látom, hogy a látogató számlálóm már lassan 4000-ret mutat 2009.07.11-e óta és a rendszeres olvasóim száma már 1 híján 70, így most szeretném megköszönni Nektek ezeket a számokat! :)
Mikor elkezdtem a mintázósdit, nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni Nektek. Köszönöm a kedves megjegyzéseiteket, a lelkesítést a dicséretet! Nagyon örülök mindig annak, hogyha valaki megtisztel azzal, hogy a mintáim alá ír egy ilyen bíztató megjegyzést! Ezeknek a jövőben is fogok örülni :) hiszen aki kicsit is nézegette a minta tervezőt, az tudja, hogy nem kis meló megtervezni 1-1 mintát: kitalálni, végig gondolni, hogy is lenne jó, egyesével beszinezni a pici kockákat..... és van rá példa nem is egyszer, hogy a sokadik kocka után veszem észre, hogy nem lesz jó a minta ismétlése..... na, akkor törölni és kezdhetem előről .........
Szóval van velük munka, de én szeretem tervezni őket.... és a jutalmam értük a Ti kedves, bíztató megjegyzésetek! ;)
No, de visszatérve a számokhoz: mostanában sok játékra jelentkeztem /de nem nyertem seho sem :( / és én is kedvet kaptam egy játék szervezéséhez! Azt tervezem, hogy ha a látogatóim száma eléri az 5000-ret, akkor én is indítok egy "megjegyés hagyós, blogba belinkelős, kisorsolós játékot".
Azért nem most a 4000-nél, mert sokminden összejött hirtelen, nem lenne időm ajándékot készíteni a nyertesnek. Befejezem a mostani munkáim és jöhet a játék ;) Most pedig az e heti minta:


Kicsit sok most a 166 szem egy minta egységnek, de ha odafigyelünk, nincs a felfűzéssel gond! :)

10 megjegyzés:

Ilka írta...

166 szem!!!! Őszinte elismerésem minden horgolónak. Én még a 10-est is elrontom:))
Ez a minta tetszik.

Anna írta...

Kicsit tényleg sok a 166, de szerintem megéri a fáradtságot! Nagyon tetszik, köszönöm!És már nagyon várom a játékot is! :-D

Juli írta...

Sajnos nem tudtam kevesebb szemszámmal megoldani...ha meg csak 6 szemesre tervezem, az kevés ilyen fajta mintához. Olyan szokványos csavarodós-körbemenős mintát meg nem akartam...másabb újabb formákat szeretnék tervezni ;)

Ági mama írta...

El tudom képzelni mennyi fejtörést okoz egy ilyen minta elkészítése, minden elismerésem a tiéd! Nagyon tetszik ez a mintád, azt hiszem ezt el is fogom készíteni. Köszönöm!!

ararella írta...

Hello
thank you for this wonderful pattern of crochet rope ! I'd like it !
And a great thank you too for the other patterns you offered !
kiss
Ararella

Edo írta...

Szerintem NAGYON JÓÓÓ!!!! Ki is próbálom;;))))

Névtelen írta...

Bravó Juci! Nagyon szép ez a minta! A 166 pedig nem is sok, elég ötször felfűznöd és már kész is a kari!!!! :)))

Krisziz írta...

Hűűű Juciiiii!! Megint egy remek mintát terveztél!! Köszönöm én is!!!

CathlenKata írta...

Most már muszáj leszek én is belevágni,annyira szép ez a minta!

Kndla's írta...

Muchas gracias, es precioso!