Játék!


Sziasztok!

Eljött a játékom meghirdetésének az ideje, mert az 5000. látogató is benézett hozzám!
Először is köszönöm szépen, hogy ilyen sokan olvassátok, nézegetitek a blogomat! Nagyon örülök Nektek! ;)

És akkor a játékról......
Én úgy gondoltam, hogy:
- hagyj itt egy megjegyzést nekem. Mivel nem ismerem mindenki kedvenc színvilágát, néhány kedvencedet írd a megjegyzésbe...... vagy az összeset :)
- az általam kreált képet :) tedd ki a blogodba, linkeld be a játékomat
- jelentkezésed határ ideje 2009. október 05. éjfél

A jelentkezők nevét fölírom kis cetlikre és a Kisfiam, Bence fogja kihúzni a nyertest!
Hogy a nyeremény mi lesz, azt már tudom: egy meglepetés ékszer, hihihiiii mi más is lenne ;) ... ha meglesz a nyertes, az ö kedvenc színeiből fogom elkészíteni, majd néhány napon belül postázom!

Háááááttt akkor induljon a játék!!!!!!!!!! Várok mindenkit szeretettel! ;)

47 megjegyzés:

Anna írta...

Szia!
Én szeretnék játszani Veled!
És a kedvenceimet is tudod...:-)
puszi

POÉ írta...

Szia ! Én is jelentkezem a játékodra és a feketén és a piroson kívül minden szín a kedvencem !
Sok szép horgoltad pedig, mind a kedvenceim közt van!

Orsi írta...

Szia! Én is szeretnék játszani! Nekem is a horgolt ékszereid a szívem csücskei, pláne, hogy nekem még nem megy, pedig segítőim is akadtak már...
A kedvenc színeim pedig a barna és a kék árnyalatai (pl. a türkiz nagyon), de mostanában az arany is.
További jó munkát!

Bandrea's Beads írta...

Szia Juci!!!
Én is szeretnék csatlakozni!!!
A kedvenc színeimet már ismered!!!

Rhyselaine írta...

Szia!
Először is gratulálok ehhez az alkalomhoz!
Másodszor: én is csatlakoznék a játékodhoz :)
Harmadszor: a kedvenc színem a fekete, lilával, pirossal, szürkével, ezüsttel, és ezeknek változataival.
További szép napot! :)

Anikó írta...

Szia Juci!
Én is szeretnék jelentkezni a játékodra:-).
Az aktuális kedvenceim a bronz+krém/ivory, türkiz+krém, emerald, nagyonsötétpiros, lila és a mélykék.

Liza írta...

Szia Juci!

Én is játszanék!
Kedvenceim, hű rengeteg van: kék mályva, lila, rózsaszín, krém, bordó...

Mosolyrend Évi :) írta...

Szia :)
Először is köszönöm a játékot .)
Ha a színeimről kérdezel akkor ha lehet olyan legyen mint ami az eszedbe jut az Angyalka szóra .)
Tehát ha esetleg én nyernék számodra is lesz egy feladat .) elvégre úgyis imádsz alkotni és csodásakat készítesz!
Megyek mert teendőm van a blogomban .)

Melinda írta...

Szia!

Köszönöm a lehetőséget és szeretnék jelentkezni a játékra :))
Abszolút kedvenceim a fekete-fehér-ezüst, de jól kijövök a lilával, kékkel és rózsaszínnel is.
Mosolyrend Évihez csatlakozva: megyek adminisztrálni a blogomba :))

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Juhé, hátha egyszer én is nyerek valamit!
Köszi a lehetőséget!
Színek? Barna, zöld, narancs (kevés), de lehet kék is!

Ena írta...

szia!
én is szeretnék jelentkezni. holnap kiteszem a blogomra.
Kedvenc színek: húhh mindet imásom de a türkiz, lila, sárga(narancs,citrom) és piros és zöld. de mindet imásom :)

Tímea írta...

Szia!
Én is szeretnék jelentkezni a játékodra!
Színek, kék, barna, bordo, krém, és még sokan mások.

Anikó írta...

Aranyos vagy, köszönöm szépen!:-) Én köszönöm a lehetőséget!:-)

horimarika írta...

Gratulálok ehhez a szép számhoz! Ugye, tudod, hogy nem véletlen?! Szépek a munkáid, nagyon szépek!
Én minden színt szeretek...

Vadnainé Almási Mária írta...

Woww! Gratulálok Juci! Én is csatlakoznék a jelentkezők táborához! Sajna, most csak ilyen játékokra van időm (ahol kapni lehet):)))), de ha nem én nyernék, akkor is örülök, hogy nézegethetem a blogodat! A gyöngyös lányok hatására pedig azt hiszem eléggé kitágítottam a határaimat, mert most nincs olyan szín amit ne kedvelnék!:))
További szépeket!!!

Edo írta...

Juci! Én sem szeretnék kimaradni;;;)))) Gratula az 5ezerhez!!!

Gabriella írta...

Szia!

Én is szeretnék részt venni a játékodban. A feltételt már teljesítettem! :)
A kedvenc színem a narancs és a kék, és nagyon tetszenek a horgoltjaid és a bogyóid. :)

Gratulálok az 5000 látogatóhoz!

Unknown írta...

Juci! Én is, én is...
Nagyon örülnék egy eredeti KisJuci-s gyöngyhorgolásnak.... (Pláne, hogy most teszem az első lépéseimet ezen a téren.... :) )
A meleg színek a kedveltjeim mostanában.
Jó fűzést!

Valerie írta...

Kedves Juci,
szivböl gratulalok!
Nem igazan csodalkozom ezen, hiszen gyönyörü ekszereket keszitesz.
Az en kedvenc szineim: kek, zöld, ezüst-szürke es ezek arnyalatai
Üdv. Vali

Alma írta...

Szia! Játszani jó ,így hát szeretnék nálad játszani ! Gratulálok - a sok szép alkotáshoz- a látogatók szép számához.

Fruzsi írta...

Szerbusz Juci!

Gyonyoru eredmeny, hogy mar ennyien meglatogattak teged.Kosoznjuk, hogy jatekot hirdettel, en is szeretnek veled jatszani!FRuzsi
Az en kedvenc szineim:piros, fekete, szurke, barna, kek, bezs..

Piky73 írta...

Szia, először is szeretnék gratulálni Neked sok-sok látogatódhoz! Valamint örömmel jelentkeznék játékodra, ami gyöngyös életem első játéka lesz :) Így számomra nagyon izgalmas már maga a részvét is! Valójában rengeteg színt kedvelek, de legfőképpen az olajzöld és a lila árnyalatait imádom :)
Nagyon köszi a részvételi lehetőséget!

T REKA írta...

SZeretnék jelentkezni a játékodra--a szinek amelyeket kedvelek a türkiz és a barna.További 5ooo látogatót kivánok és kellemes gyöngyfűzést!!!

Arisha írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni a játékra. Gyönyörűek az ékszereid! Nagy kedvenceim a horgoltak. Szeretem a pirosat, feketét, fehéret, kéket.

Rozali Collection írta...

Szia!

Gratulálok az 5000.-hez! :)
Én sem maradhatok ki semmi jóból; a kedvenceim a földszínek!

Eszter

bubble írta...

Szia Juci!

Gratulálok a látogatóidhoz! Én is szeretnék játszani! :) Nagyon bízom Bence szerencsés kezében ;)

Esetleges nyereményhez fehér színt tudok elképzelni magamnak!;)

Mismouth írta...

Szia! Sziasztok!

Szeretném megpályázni az ajándékot, így én is játszok!

bejegyzésemet itt találod:
http://vaskutimuvek.blogspot.com/2009/09/kisjuci-jateka.html

Ha lennék olyan szerencsés, és én nyernék, akkor a meglepetést zöld és árnyalataiban vagy tűzszínekben tudnám elképzelni :)

Köszönöm ^.^

Süni írta...

Szia!


Gratulalok az 5000. latogatodhoz :)
En is szeretnek jelentkezni a jatekra. Nalam a rozsaszin a kedvenc :)

Ildina írta...

Szia!

Szeretnék csatlakozni a játékhoz.
Gratulálok az 5000. látogatodhoz.
Kedvenc színem mostanában: zöld és arany.
http://ildinakincsestara.blogspot.com/2009/09/jatek-kisjucinal.html#links

Berjo írta...

Én is beállok a sorba, de én nem színt szertnék megjelölni, hanem horgolt bogyót szeretnék (egyenlőre nekem ez még nem megy, de nagyon szeretném megtanulni!!)! Megyek és teszem a blogomra, 100. bejegyzésként!!!

Unknown írta...

Én is beállnék a hosszú kígyózó sorba. Szeretek játszani, hát még szép dolgokat kapni.
Az én bejegyzésem itt találhatod:

http://kriszty.multiply.com/journal/item/148/148

Színeim, a türkiz, és az ősz színei. Bármit szívesen fogadok. Köszönöm, hogy részt vehetek.
Kriszti

lapappilon írta...

szia! szeretnék én is játszani!
kedvenc színem a fekete+szürke matt árnyalatok, de egy kis olajzöld is jöhet!
http://lapappilon.blogspot.com/
beszúrtam a képet a linkkel együtt!
köszönöm!
csodálatosak munkáid!

smonci írta...

Szia.
Ebben a pillanatban találtam az oldaladra:)
Én is részvennék a játékba:)
Szineim:mályva,meggybordó,fekete,csokibarna,és a pasztell színek.

FKriszti írta...

Természetesen GRATULÁLOK az 5ezerhez!!!!!
Ha lehet én is szeretnék játszani!
A kedvenc színeim ,pedig a barna minden árnyalata -narancss.-kivi zöld.........Jaj ,nem is tudom.

Katucsi írta...

én is, én is, én is....
türkiz, kiwizöld, sötétlila

Freeb írta...

Szia!

Csodás ez a blog, és meseszép dolgokat, ékszereket készítesz. Ide keveredtem én is, ámulva nézem a képeket. Szeretek játszani, szóval jelentkeznék rá. A blogom itt találod. Igaz fanfictionos blog, de remélem ez nem baj. A link látható helyen van. :)
http://freebfanfictions.blogspot.com

Ha netalántán nyernék, a kedvenc színem a kék, minden mennyiségben, mellette pedig még a fekete, fehér. :)

Gratulálok a munkáidhoz! :)
Freeb

Nikol írta...

Szia Juci!

Sokadikként én is szeretnék jelentkezni a játékra, remélem Fortuna istennő ( azaz Bence kisfiad) kegyeltje én leszek.:) Gratulálok, a sok-sok gyöngyös alkotásodhoz, és a kitűnő mintákhoz!! :)

Színeim: szeretem a kéket, -türkiz, világos, király, nefelejcs- mind-mind jöhet, a rózsszínt, a rózsaszínes lilát, a fehéret, az aranyat. :))

Kriszgyöngy írta...

Én is szeretnék játszani veled sokadikként.
Gratulálok a munkáidhoz!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Természetesen én is játszanék veled! Kedvenc színeim: lila, narancs, türkiz, bronz, ezüst.
Hátha kedvez a szerencse!

Mara írta...

Gratulálok az 5000. olvasóhoz! Szeretnék én is jelentkezni a játékodra.
A kedvenc színeim a lila-ezüst, türkiz-bronz.
Köszönöm

Gabessz írta...

Gratulálok az alkotásaidhoz és az 5000.olvasóhoz! Még további sokat kívánok! Én is benevezek a játékodra, talán nekem kedvez a szerencse! Kedvenc színeim a zöld és barna árnyalatai. Minden jót!

Lillus írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni a játékra.Kedvenc színeim:türkiz,narancs,lila,rózsaszín

gabcsap írta...

Szia!
Most járok nálad először,de ezt nem hagyhatom ki:)
Szeretnék én is cetli lenni azon a sorsoláson:)
Kedven színem a barna.

marywolf írta...

Én se hagynám ki!
Kedvenc: narancssárga, barna, lila

kinga írta...

Szia!

Én is szeretnék jelentkezni:)
Kedvencem a lila és narancs (általában együtt), bár attól függ, miről van szó;)

Yuuye írta...

Szia! A játékra én is jelentkeznék. Kedvenc színeim: barna és árnyalatai, arany, kék és fekete.
De nekem bármilyen szín megfelel a piroson és rózsaszínen kívül:)

Kryx írta...

Nagyon utolsó pillanatban, de én is szeretnék jelentkezni a játékodra. Én sokszor inkább csak nézem, ahogy más gyöngyöt fűz, a horgolt ékszereid pedig gyönyörűek! Gratulálok a sok látogatóhoz és a külföldi interjúhoz is. :)
Színek? kék, ezüst, rózsaszín, bordó