Egy kis szövegelés.....

Sziasztok!
Ne haragudjatok, de ezen a héten nem lesz horgolós minta. Most sem kedvem, sem ihletem....... "kicsit" rám jár a rúd, vagy hogy is van a mondás.
Köszönöm itt is a sok kedves megjegyzéseiteket! Egyet kiemelnék, nem azért mert a legkedvesebb, mindegyikőtöké kedves nekem és sokat jelent!!!
Szóval Reát idézném: " Ontod a szépségeket!!!! Nagyon cuki!!! "
Köszi Rea, kedves vagy!!! De hidjétek el, hogy most alig tudok össze rakni valamit :( Nem nagyon jön az ihlet, a színeket is fél napig válogatom...ez a második fele a dolognak, az elő, hogy alig tudom eldönteni mit alkossak. Erről kicsit lejjebb írok majd, most az oka a kínlódásomnak:
Kb 2 hete összetört az autónk :( A párom vezetett,ment melóba, neki nem lett baja szerencsére!!! Egy másik pasi jól beledurrantott bal oldalról, mert azt hitte még befér a párom elé. Hát nem, és jól telibe kapta a bal fényszórót, az egész bal eleje felgyűrődött az autónak :( Ez volt reggel kb 3/4 hatkor. Persze mindketten kiszálltak az autóból, papír töltögetés, és mondta a párom, hogy már akkor alkohol szaga volt a pasinak! Persze a fickó nem is akart rendőrt híni! Hát biztosító által rendezve lesz az autó, már szervizbe van. Nincs nagy vagyonunk, a gyermekünk mellett ez a kis autó a legnagyobb értékünk..... még soha nem láttam így a páromat: úgy megviselte a dolog...... azt mondta, hogy nem volt nagy a kocc, nem fejelte le a kormányt...... de lelkileg úgy megviselte, napokig nem lehetett hozzá szólni, úgy magába zárkózott.
Mostanra megnyugodott, és mit ad Isten?!?!?! Van egy testvére, Tamás. Van neki is egy autója és azzal kellett Tamásért menni a meló helyére, a teherautó telepre, ő külföldi fuvarozó. Hát az én kisfiam nem szeret reggelizni, ma nem is reggelizett, miért is, minek az?!?!?! Ő már nagyfiú 3 évesen........ és hát gondolom a nem reggelizés idézte elő, hogy az autóba hányt. Ordított, hogy hányni kell, álljunk meg. A párom le akart állni az út szélére és nem lehetett látni, hogy a fűben van egy beton darab. Pffff, így a jobb első kerék roncsolódott. Menet képes az autó, egy kis kalapálás kell a felninek, sár védő repedt....... de a párom és én is padlón vagyunk. 2 hete a mi autónk, most meg a Tamásé..... Látszott, hogy vágva van a fű, de hogy vágták, ha ott van az a beton darab????? Ááááá, na mindegy, nem agyalok rajta, délelőtt óta most sikerült lenyugodnom valamennyire.....

A másik, vagy harmadik dolog: van aki tudja rólam, hogy pajzsmirigy beteg vagyok 1 éve. Elég különös nálam a dolog, mert a vérkép szerit túltermelő vagyok, de ugyan úgy produkálom a túl és alul termelő tüneteit is! A túltermelők fogynak, míg én, elvileg túltermelő meg hízok :(  Van aki láttam már a fogyós blogomat, amit december óta vezetek. Nagy lelkesedéssel neki álltam, hogy én lefogyok. Hát fél évi rendszeres torna és Bio C.L.A mellett pár centit sikerül le erőlködnöm magamról, aztán semmi...... és mint ahogy szokott lenni, marhára elment a kedvem az egésztől az eredménytelenség miatt :( És mi történt? Elkezdtem hízni: a gyógyszereim okozta anyagcsere lassulás és a betegség okozta sűrű éhség miatt. Ha nem eszek, rögtön rosszul vagyok :(
Keresgéltem a neten, hogy milyen fogyózós módszert alkalmazzak... hát a bőség zavarában nem tudtam választani. Persze közben a hízás tudata egyre nagyobb kedv és lelki állapot romboláshoz vezetett :( , amit csak mélyített az, hogy találtam egy fórumot, ahol pajzsmirigy betegek beszélgetnek és ott azt írta az egyik lány, hogy fogyni nem fogok! Nahát "ez kellett nekem" :( Mivel le akarok fogyni, nem akarok így maradni, jött az ötlet, hogy írok egy dietetikusnak a neten, egy szakértőnek, hisz egyes oldalakon van erre lehetőség. Ma írtam egynek, a Nők lapja szakértőjének és már jött is a válasz, amiben kaptam javaslatokat, tippeket és hasznos linkeket, így most újra erősnek érzem magam, hogy bele vágjak a fogyózásba! Záró mondatként annyit írta a  kedves Doktor nő, hogy " Menni fog! " hát....remélem! :)
Szóval, most nincs kedvem mintázni! Majd jövő héten hozom a következőt!

Visszatérve Rea megjegyzéséhez:
Ontom az ékszereket, a gyöngy munkákat, mert készülök életem első vásározására!!!!! A JuliAnna új csapat tagja, Melusee blogjában olvashattok bővebben a Szemes Fesztiválról! Katt a képre:



Ha arra jártok, és szeretnétek megismerkedni velem, vagy személyesem megnézni a munkáimat, vagy vásárolni Tőlem, vagy.... vagy...vagy :D  akkor keressétek majd a JuliAnna standot! ;)

Erről jut eszembe, hogy :
Megragadnám az alkalmat arra, hogy megkérjem azokat a kedves gyöngyös társaimat, aki hirdetik a JuliAnna Csajos kincsek boltját a blogjukban, hogy legyenek szívesek cserélje le a régi logót erre az újra:


Köszönöm! Sziasztok! :)
Juci

12 megjegyzés:

Mónika írta...

Sajnálom hogy sok rossz történt most az életetekben. De szerencse hogy a férjednek, nem történt semmi baja. Remélem most már csak csupa jó fog történni az életetekben.

Bandrea's Beads írta...

Drága Juci!!!! Írok e-mailt!!! Az ontod a szépségeket, azért tényleg igaz, mert mindig olyan gyönyörű dolgokat raksz fel!!! Kívánom, testileg-lelkileg sikerüljön kilábalni a mostani helyzetből!!! puszi!!!!

Ibolya írta...

Én is kitartást kívánok Nektek! Tudod a rossz után mindig csak jobb jön!!!!
Az, hogy nincs ihleted, majd elmúlik. Van, hogy én sem tudok hetekig fűzni, mert más foglalkoztat, nem tudok odafigyelni, elmélyülni a gyöngyeimben, s nálad most ez nem is csoda! Fel a fejjel!
(ja, és én a 90 napos diétával fogytam 10 kilót!- igaz utána nem vigyáztam, s visszajött, de előbb-utóbb megint belefogok, mert határtalan érzés volt, hogy rám jöttek a régi cuccaim:)))Szurkolok neked!

Kriszta írta...

Fel a fejjel és kitartás. Tudom ezek sovány vigaszként hathatnak, de tényleg csak pozitivan. A hozzáállás már fél siker és te ügyes, erős és kitartó vagy. Ha ehhez még jön a lelkesedés is és a hit, az tényleg átvezet minden nehézségen. És tényleg igaz, rossz után mindig jó jön, most már reméljük veled is igy lesz. Én mindenesetre szoritok és várom az újabb szépségeidet.

horimarika írta...

Egy kínai mondás szerint: nem eshet mindennap! Én biztosan tudom, hogy helyreáll a rend hamarosan. Most én is valami fogyókúra félébe fogtam. Én a plussz mozgást iktattam be: hastáncolok. Nagyon klassz, nőies és szépen alakítja a formát.
De bármit is kezdesz, csupán 15 cm-re vagy az eredményektől. Ha ugyanis az agyadban eldöntöd, menni fog! Főleg neked!

Kata írta...

Kedves Juci! Ahogy Kriszta is írta a pozitív gondolkodás már fél siker, ne add fel!!!!!!!
A sok rosszba pedig mindig a jót keresd, hál'Istennek hogy a férjed nem sérült meg!!!
Írtam email is !

Ágota írta...

Kedves Juci!Véletlenül találtam Rád és a mintáidra. Ekkor olvastam el a bejegyzésedet. Nagyon sajnálom, hogy ilyen sok rossz történt Veletek, de kitartás, mert ennél csak jobb jöhet! Olyan nincs, hogy mindig csak rossz legyen! Nemsokára még a nap is ki fog sütni, meglátod! Kitartás! Ügyes csajszi vagy és a kisfiadnak egy pozitív anyukára van szüksége! Fel a fejjel, lesz ez még így se!:-)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Kedves Juci!
Én is pajzsmirigyes vagyok immár 29éve /most 49 ráadásul változó kor/
2 műtéttel mögöttem!Habár most én is súlyfelesleggel küzdök, ez csak pár éve lett,igy! Szerintem a pozitiv gondolkozás,a megfelelő ételek,du 6 óra után nincs nasi,meg miegyébb,sok mozgás és NYUGALOM,ennyi! Csak ezt összehozni, na ez a művészet,átérzem hogy min mész keresztül,igazán nem könnyű!
Ahogy látom te is elég szuper aktív vagy és nagyon kreativ,meg fogod találni a megoldást,nekem igazából egy lelki társ /itt persze nem férjedre gondolok/segített nagyon sokat akivel kibeszélhettem magam,mert én nem mutatok kifelé semmit csak befelé örlődök! Mindenki azt monja milyen nyugodt vagyok és közben orditani tudnék!Tudom ez nem vigasz de menni fog,hidd el,főleg ha nyugtalanító problémák megoldodnak körülötted!!!!

Juli írta...

Köszönöm mindenkinek!!!!
Kedves Éva! Rátapintottál a lényegre: "csak ezt összehozni" .... nagyon nehéz. De próbálkozom :)

Alma írta...

Szia Juci! Tényleg nem mondható ,hogy nem mért most csapásokat a sors rátok. Ismerve Téged, meglátod a kiutat, s ahogy mondani szokták, ami nem öl meg, megerősít!!!
Bármiben segíthetek megtalálsz.

Ilka írta...

Szia Juci! Sajnálom, hogy ennyi rossz történt mostanában veletek, de ennyi rossz után már jónak kell jönnie. Szurkolok!

Unknown írta...

Szia Juci! Most jutottam nethez, és olvasom, mennyi kellemetlenség ért. Édesanyám mindig azt mondja: amennyit forog a kerék lefelé, annyit forog felfelé is. A betegségedhez pedig: keress rá a lenmagra. Sokaknak segített már fogyókúránál. Gyorsítja az anyagcserét és ezer meg egy dologra jó. Én lenmagot fogyasztok, de sokan az olajára esküsznek, a könnyebb emészthetősége miatt. Remélem, most már csak jó dologban lesz részetek. A kreativitásod pedig, egyszerűen ámulatba ejt, gyönyörűek a munkáid. ezer-ezer-ezer jót nektek!