Hétvégi horgolósdi:)

7 megjegyzés:

Évi írta...

Nagyon szépek a mintáid!Nemrég tanultam meg horgolni,és ahogy mintákat keresgéltem,úgy találtam Rád!!!Köszönöm szépen,biztosan nagyon sokat el fogok készíteni!!!
Köszi!Évi

Liza írta...

Köszi! Nagyon jó minta!

Berjo írta...

Nagyon klassz ez is! Kösziiiiii!

tita írta...

Bello gracias por el esquema.
Besos

Monessa írta...

Mintha az egyik mintám lenne kissé megvariálva.:)De nagyon jó lett!Köszi!:)

Juli írta...

Szívesen lányok!
Húúú Monessa, bocsi, ha tényleg hasonlít a mintádra! Igaz, hogy a minap mentettem a tieidet, de én még a saját mintáimra sem emlékszem! :(
Gondolom ez mindent elmondd :) Én csak leülök pénteken vagy szombaton mintát kreálni és amit "dob a gép" = buksim 2 perc alatt, azt rakom ki, mint mintám!
Pussz mindenkinek! :)

Monessa írta...

Nincs semmi baj! Ha van ötleted nyugodtan variáld!:)Csak akkor légyszi írd oda hogy az én variációm.