Mégegy :)

Könyvjelző, ezt most magamnak ..... a harmincharmadikra :D

11 megjegyzés:

Liza írta...

Gyönyörű ajándék!
Én is tartozom magamnak még egy ilyennel :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Boldog Szülinapot!!!

Schnappy írta...

Csak nem szülinapod van, Isten éltessen sokáig!! Nagyon cuki ajándékot készítettél magadnak!:)

Kisnyul / Andi írta...

Isten éltessen sokáig! (Piszkosul fiatal vagy :) )

Panka gyöngye írta...

Szép szám:)Vagy nem?Februárban én is töltöm:(Jajjj:)))
Boldog szülinapot:))

Timike írta...

Boldog szülinapot, csodás a könyvjelző, izgalmas olvasni valót kívánok hozzá.

Irén írta...

Gyönyörű könyvjelzőt kaptál Magadtól, kívánom, hogy kapjál még nagyon-nagyon sok hasonló szépséget!

Bebi írta...

Boldog születésnapot!!! Csodás ez az újabb bogyós könyvjelződ! Olvasni való van már hozzá?

Sviro (Ildi) írta...

József Attila után szabadon:
Harminc.. éves lettem én --
meglepetés e "szerzemény"
csecse
becse:
ajándék, mellyel meglepem
e kávéházi szegleten
magam
magam.

Isten éltessen! Gyönyörű a könyvjelződ.

Marta írta...

A napokban én is megprobàlkoztam a bogyo horgolàssal, de kudarcba fulladt màr rögtön az elején. Egyszerüen a pici gyöngyszemeket nem tudja követni a szemem :(
Van valami tipped esetleg és te milyen vastag tüvel horgolsz, ha szabad kérdeznem?

PS: Ez a bogyesz is gyönyörü, mint az összes horgoltad!!!

Marta írta...

Közben ràjöttem, hogy miért nem megy nekem a bogyohorgolàs :) Nem volt megfelelö horgolofonalam ;)

Most ujra probàlkozom, az elsö amivel elkészültem még nem tökéletes, de az uj fonallal egy kis gyakorlàs utàn az lesz :)