Új ékszer az Új évre!

Klubbunkban, a Gyöngyzugban új játék indult. Ma megkaptam a csomagomat Cseresznyevirágtól. Igazi kihívás lesz nekem ez a játék, mert ásvánnyal még csak egyszer dolgoztam :) Farfalle gyönggyel még soha nem volt dolgom.... bevallon fenőttesen, élőben még nem is láttam :) A színek többsége sem az én megszokott világomba valók, így tényleg nagy kihívás ez a játék...... de ennek a játéknak pont ez (is lenne ) a lényege: a gyöngyösöket a megszokott (szín)világukból kizökkenteni, hogy jól megdolgoztassák az agytekervényeket... igazi feladat legyen az ékszerek készítése! :)
Cseresznyevirág nagyon jó össze állította a csomagot, föladta a leckét, amit köszönök szépen :)

6 megjegyzés:

horimarika írta...

Jó kis gyöngyök ezek! Megoldod szerintem! Nagyon kíváncsi vagyok rá!

Schnappy írta...

Szuper gyöngyök, sok sikert, ügyes vagy te!:)

Dalma-Almada írta...

Gazdag csomagocska! Már alig várom a sajátom!

Amy's írta...

Szuper jo otlet volt ez a jatek.
Nagyon kivancsi vagyok mit (miket) alkotsz ezekbol a szepsegekbol

Lori Anderson írta...

LIKE those colors! Are the wood beads for making beaded beads? I LOVE those (and cannot make them at all).

Perl - Eni írta...

Szuper csomi!
Kíváncsian várom a végeredményt :)
Nagyonköszönöm, hogy megszervezted ezt a remek játékot!
Örülök, hogy részt vehetek benne!!!