Sajnos....

... nem nyert, mert állítólag ruházatot vártak, így megvásárolható a Meskámon!

8 megjegyzés:

Csapó Krisztina írta...

Nagy kár, hogy az ékszer nem számított! Pedig egy ruhát is nagyon fel tud dobni egy-egy jól megválasztott ékszer/kiegészítő.
Ismét elmondom: csodálatosat alkottál!!!! :-)

Ami írta...

Nahát, biztos nagyon jól megfogalmazták a kiírást, ha ez nem derült ki belőle!

Akkor is egy nyertes darab!

horimarika írta...

Már megírtam a véleményem az ékszeredről, de leírom ide is... Szóval, nekem azért teszik nagyon, mert a szett formailag és technikailag is a népi hagyományokat tükrözi. Mégis teljesen friss, üde, a mai szemmel is 'fogyasztható'. Nagyon szééééép!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Juci ,ne keseredj el mert ha lett volna ékszer kategória,elvitte volna a pálmát.Az ötletért is külön dicséretet érdemelsz,és a kivitelezés
is nagyon szép munka!

Mia írta...

Nem egészen értem, honnan derült volna ki, hogy ruházatot vártak... Ettől függetlenül a szet szerintem is csodás, a feltételeknek is megfelelt (enyhén szólva is) abszolút horimarikával értek egyet! Én egy különdíjat tuti, adtam volna! (még akkor is, ha ruhára gondolok közben...)

Liza írta...

Lehet, hogy nem ruha, de szerintem ez is öltöztet. Csodaszép, elegáns! Biztos megtalálja majd a gazdáját!

Erga írta...

Azért ne keseredj el, mert nekünk nagyon tetszik és a Meskán biztos megtalálja a méltó gazdáját.

Zsófi írta...

Hát én minimum egy különdíjat adtam volna ezért a munkádért. Fel a fejjel, ahogy a többi megjegyzést is olvasom, nálunk Te vagy a nyertes! :-)