Utolsó centiig játék PÉNTEK ESTIG!




Gina indította.....
Jelentkeztem Ewa játékára és ezt a csodás nyakláncot nyertem:
Köszönöm szépen Ewa!!!!


A játék szabályainak eleget téve, Ewa ezt a nyakláncot kapja tőlem:
16/0 kásával horgoltam be a 25 x 15 mm-es fa alapot.



 Megnyerhető ékszernek pedig ezt a Krokó nyakit ajánlom fel:
11/0 kásával horgoltam be a 20 mm-es fa golyót.



 A szabályokat másolom :)
"
A szabály nagyon egyszerű - akkor jelentkezz a játékra, ha vállalod, hogy ha megnyered, te is készítesz 2 ajándékot. Az egyiket elküldöd nekem, a másikat pedig felajánlod a blogodon nyereménynek... Így minden nyertes két ajándékot készít és két ajándékot is kap!

Hivatalos megfogalmazás:
1. Bárki játszhat technikától függetlenül, varrhatsz, köthetsz, hímezhetsz,
gyöngyözhetsz, ami csak jól esik, a lényeg hogy a nyereménybe
minél több maradék alapanyag kerüljön !

2. Hagyj itt egy kommentet !
3. A szerencsés nyertes vállalja, hogy 3 héten belül készít két ajándékot.
4. Az egyikkel meghirdeti a játékot, a másikat elküldi nekem.

A meghirdetés után küldöm az ajándékát.

Így a játék során mindenki két ajándékot ad és két ajándékot kap.
(Egy ajándékot ad és kap attól, akinél jelentkezett, egy másikat ad és kap attól, aki nála lett a szerencsés nyertes.) Remélem, érthető :))"
"

Én is most egy gyors játékot szeretnék, így az eredmény hirdetés péntek este lesz !!!!!!!!

8 megjegyzés:

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon örülök hogy jó helyre került az ajándékom,és az enyémet már alig várom hogy megjöjjön!Köszönöm hogy játszottál,és Köszönöm a szép ajándékot!

Kereki Kriszta gyöngyékszer tervező kézműves írta...

Jelentkezem! Hátha ez visszahoz egy kicsit a gyöngyvilágba. Ha nem, akkor horgolni fogok ;)

dragonyss írta...

Én is szeretnék jelentkezni! Tetszenek a játékszabályok! :)

zsanni írta...

Szivesen részt vennék a játékban!!!!

Schnappy írta...

Örülök, hogy már meg is hírdetted a játékot, ahogy ígértem, jelentkezem is!:)

Sviro (Ildi) írta...

Jövök én is, ezért a nyakláncért szívesen készítek két ékszert :)

Kienle Kinga írta...

szia!
én is szeretnék jelentkezni erre a játékra, nagyon tetszik a láncod!

Unknown írta...

Na erről lekéstem.
Kíváncsi vagyok, ki a következő...
Ugye ideírod?